kombinace
radas
chodím totiž na taneční akce a dám si perník jednou tak za půl roku...i to je nebezpečné??a od cizích lidí neberu jenom když vim co to je...diky za odpoved...

Odpověděl: Bára Orlíková
Vzhledem k tomu, že berete léky, které berete, tak je pro Vás užití jakékoli drogy rizikové, bez ohledu na to, v jaké frekvenci ji užíváte. Pervitin může výrazně zhoršit Vaše psychické potíže, i po jednorázovém užití. Pokud berete pervitin jednou za půl roku, myslím, že zas nebude takový problém si ho odpustit, s ohledem na to, že Vám to skutečně může přivodit dost závažné potíže, které jsou ve Vašem případě pravděpodobnější než u člověka, který nebere antidepresiva. To, že máte pervitin od lidí, které znáte, neznamená, že v něm nemůže být nějaká příměs. Pokud pervitin není čistý nebo koupíte něco jiného než pervitin (často je za pervitin vydávané leccos jiného), tak je riziko ještě výrazně vyšší. Ale i kdybyste vzala čistý pervitin, tak to pro Vás není rozhodně bezpečné. Je to samozřejmě na Vás, jak se rozhodnete, jen upozorňuji, že to riziko je poměrně velké a nepřipadá mi úplně moudré tím narušit tu léčbu antidepresivy. Takže na sebe buďte opatrná.