Kombinace
kolecko
Prosím o informaci o kombinaci drog. Co znamená zkratka SLXXXL? Dočetl jsem se , že jako XL je označována kombinace extáze s marihuanou nebo LSD.

Odpověděl: Bára Orlíková
Abych řekla pravdu, s touto zkratkou jsem se v souvislosti s drogami nesetkala. Možná by pomohlo, kdybyste napsal, kde jste se s tímhle termínem setkal. A taky je možné, že po zveřejnění tohoto dotaz a odpovědi se ozve někdo ze čtenářů, který bude mít aktuálnější informace a sdělí nám, jak to s touhle zkratkou je. V této souvislosti mě napadá jedině to, že extáze je často označována jako E, X, XTC nebo EXT, takže z toho může vyplynout, že kombinace X s "L"SD dává dohromady XL. Ale asi Vám tím nijak nepomůžu.