Pervitin
Diablo
Moje pritelkine stim pred leti uz problem mnela bila zavisla, ten test ji delali v nemocnici z moci, bil to orientacni test, ja jsem si zistil ze v praze se dela test z vlasu, a je schopnej prokazat pervitin i nekolik mesicu spet, ale pritelkine na ten test nechce jit, mame spolu dite a na zaklade vysledku bi jsem sni bud zustal nebo ne, s drogami v nasem spolecnem zivote to je uz po treti co neco takoveho resim,

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo nejlepší, pokud byste spolu s přítelkyní měli možnost to konzultovat s odborníkem, protože situace je za těchto okolností poměrně složitá. Chápu, že pokud se u přítelkyně objevuje problém s drogami již potřetí, tak že je to pro Vás vyčerpávající. Nicméně, pokud stavíte pouze na tom, jestli test bude/nebude pozitivní/negativní, tak není moc možností, jak to řešit. I když by přítelkyně svolila k testu z vlasů, tak zjistíte, že možná někdy v období posledních pár měsíců užila pervitin. Nebo taky ne. Ale třeba to byla jednorázová záležitost a teď už je v pořádku... Byla přítelkyně někde v léčbě? Proč máte podezření, že pervitin znovu užívá? Obrátili jste se někdy s tímhle problémem na odborníka? Je Váš vztah k přítelkyni už opravdu jen o tom, jestli si pervitin vzala nebo ne? Zkuste mi napsat, odkud jste a já bych Vám mohla doporučit někoho z odborníků, kam byste se mohli obrátit. Bylo by asi lepší si věci nejprve v přítomnsoti odborníka vyříkat a vysvětlit a nenechat budoucnost vztahu (ve kterém nejste jen Vy a přítelkyně, ale také dítě) pouze na testování na drogy. Přeji hodně štěstí.