pernicek
chcela by som sa spitat ci testy na drogy ktore sa robia do 3 dni od poslednej davky zavisia aj od mnozstva ake zoberiem?napriklad keby som brala tyzden v kusi to su asi 3-4 ciare, tak by sa to dalo zistit aj ked som to mala napriklad 5dni pred testom?pitam sa len zo zvedavosti

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Testy na přítomnost drog se dělají obvykle z moči, méně často z krve, ze slin, případně z vlasů. To, jak dlouho se dá droga detekovat, závisí na mnoha faktorech, ale mimo jiné samozřejmě na intenzitě a frekvenci předchozího užívání. Takže pokud si dáte jednou, tak se dá droga zjistit kratší dobu, než když byste brala ten týden nebo delší dobu v kuse. Pervitin se dá zjistit z krve cca 1 - 3 dny, z moči 3 - 21 dní (tam právě záleží především na tom, jak intenzivní bylo předchozí užívání, pokud se jednalo o občasné užití, tak testy bývají negativní cca do týdne, pokud se jednalo o dlouhodobé intenzivní užívání, tak se to může blížit až té horní hranici). Takže pokud byste brala celý týden v kuse pět dní před testem na přítomnost drog, je dost možné, že by test vyšel pozitivní.