new
Zdravím, mám v porovnání s ostatními o dost mírnější dojezdy po piku než je zvykem. bývám třeba smutná, unavená a otrávená, ale kamarádi občas popisují hrozný psycha, černý deprese, myšlenky na sebevraždu. podobně s psychedelikama, nikdy jsem neměla vyloženej bad trip. znamená to tedy že mám odolnou psychiku? víkendová uživatelka-experimentátorka-už tři roky

Odpověděl: Bára Orlíková
Víte, tohle jsou věci dost individuální. Nemyslím si, že to znamená, že máte odolnou psychiku a rozhodně bych na něco takového být Vámi nespoléhala. Prostě každý prožívá do jisté míry účinky drogy jinak a stejně tak se to týká stavů "na dojezdu". To, že to neprožíváte tak černě jako někteří Vaši přátelé, ještě nemusí znamenat, že Vás něco podobného nemůže v budoucnosti potkat. A taky si myslím, že stav na dojezdu není to nejhorší, co se Vám může při užívání pervitinu stát. Buďte na sebe opatrná a kdyby bylo potřeba, napište.