dodatek k mono+piko,eště 1dotaz,díkes
jossyf
eště k předešlýmu dotazu,mě ten stav prostě stojí za to,že si třeba oddělám zdraví.ten pocit když sfrknu lajnu,hořký slejzá dozadu do krku a pak to najíždí,zrychlí se dech a tep,euforka a mráz po zádech,strašně příjemně po těle,tolik věcí co mám chuť říct a přitom mě strašně zajímá co vyprávěj ostatní.energie a zároveň vnitřní klid.NEEXISTUJE a nezažil sem nikdy nic lepšího. proč se v protidrog. kampaních pokrytecky tvrdí že nepříjemnější radost je nedrogová přirozená,jako z úspěchu nebo endorfiny vyplavený sportem?znám obojí a pocity hezký ale intenzita se chemickýmu blahu nerovná ani omylem.proč ty nepravdivý kecy?nebo se mnou a občas mam podezření že to tak je,není něco v pořádku,sem psychicky defektní a normální lidi sou fakt šťastný když stráví hodinu ve fitku nebo si vyjdou za krásnýho počasí na vycházku se psem.že jim endorfiny dělaj jiný stavy než mě?rád bych váš pohled,názor,cokoli.omluva za zmatenost píšu spontánně co mě napadá

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano, psychicky "defektní" být můžete, nicméně chemie je v intenzitě prožitku fakt silnější. Nicméně je tam jedno malé ale - chemie nefunguje trvale. Po nějaké době se euforka po užití srovná s normou a užívání se pak stává jen snahou dostat se do alespoň takováho stavu jako je v normě bez procházky se psem za krásnýho počasí. Mimo užití je stav utrpení. No taky mám dojem že v kampaních se většinou užívá slovo nejpřirozenější a ne nejpříjemnější. Ale ono záleží na preferencích . někdo chodí se psem, jiný jezdí na kole, ... Tohle je každopádně pravda a na rozdíl od pika tenhle typ radosti vydrží. P.s. Pokud máte pocity jinakosti dlouhodobě, není špatné o tom promluvit s psychologem nebo psychiatrem.