strata rodiny
mohli by ste mi poradit co by som mala robit nakolko,dieta straca zaujem o rodinu nechce ziadny kontakt,pritom nema len matku;samozrejme chcem mu pomoct-on odmieta dakujem

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nejsem si jistá, zda Vašemu dotazu dobře rozumím. Jedná se o dospělé nebo nezletilé dítě? Jde o drogový problém nebo o nějaké jiné potíže? Proč dotyčný kontakt s rodinou odmítá? V čem byste mu chtěla pomoci? Když mi napíšete o Vaší situaci více, mohla bych Vám poskytnout nějakou podrobnější odpověď. Potřebovala bych vědět v jakém jste k dotyčnému vztahu, kolik mu je let, zda se jedná o drogy či ne, jak dlouho problém trvá... Na základě takto stručných informací bohužel nejsem schopná Vám nějak užitečně poradit.