opravdu uz pak nemuzu pit?
tafka
Dobry den...za 7 dni mi bude 18.....vcera sem byla u psychiatra....rekla mi ze sem alkoholik....souhlasim ale nedokazu si to pripustit...mam pred sebou tezkou dobu....nechci se poslat do lecebny,ale citim ze mam moc slabou vuli prestat...alkohol mi strasne ale strasne moc chutna....kdybych tam opravdu musela...............to uz opravdu nikdy nebudu moct pit??? Ja mam alkohol rada a nedokazu si predstavit ze se ho v 18 vzdam a do duchodu si uz nikdy nebudu moct dat....po leceni uz to fakt nejde si vypit??? To bych nevydrzela....

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nepíšete, jak psychiatra došla k tomu - a Vy vlastně také - že jste alkoholik. Pokud by to skutečně bylo tak vážné, že by to vyžadovalo léčení, většinou to pak opravdu znamená konec s alkoholem. Možná by ale bylo možné dokázat sobě i ostatním že to s Vámi není tak zlé a že do léčebny ještě nepatříte, ne? Zkuste na nějaký čas alkohol vynechat a celkově ho výrazně omezit, pak se ho třeba nebudete muset vzdát na celý život úplně, ale budete schopná ho užívat a ne zneužívat.