pervitin
jochan
Zdravim,nerika se to lehce,ale je treba priznat barvu.Minuly rok jsem pervitin zacal uzivat,ze zacatku to bylo jednou za mesic,pak za tyden a pak prisli chvile kdy jsem v tom pokracoval nepretrizite asi 2-3mesice,pote jsem si zacal uvedomovat jaky to ma dopad na moji psychiku,ale taky hlavne na me blizke,a proto jsem se rozhodl ze uz to nikdy davat nebudu a prestal a vydrzel jsem to az doted,jenze pak ani nevim proc jsem udelal,to co uz jsem udelat nikdy nechtel,ale stalo a stalo se tak kvuli jedne osobe,ale stejne si za to muzu sam,vubec ji to nemam za zle,protoze je to kazdeho volba,ale proste uz v tom zase litam a nevim jak z toho ven..........potreboval bych poradit,jak s tim navzdy skoncovat a uz to nikdy nebrat.....vydrzel jsem dlouho a myslel ze vydrzim,ale nevydrzel :(.............predem diky za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste teď v těžké situaci. Ono je docela těžké se z toho dostat bez nějaké odborné pomoci, i když samozřejmě nechci tvrdit, že to nelze. Možná by Vám pomohlo, kdybyste si o té situaci mohl promluvit s někým z mých kolegů osobně - měl byste potřebnou podporu, porozuměl byste tomu, co Vás vedlo k tomu opětovnému užívání a pomohlo by Vám to změnit life style tak, abyste se co možná nejvíce vyhnul takovým rizikovým situacím, které Vás mohou dovést zpátky k pervitinu. Nepanikařte, to, co se Vám stalo, se obyčejně na té cestě z drog ven stává - člověk si myslí, že to ustojí a nějakou dobu mu to vydrží, ale pak mohou přijít náročné a stresové situace nebo třeba kontakty s lidmi, kteří berou, a je to složité zvládnout. V tuto chvíli jste ve fázi, kdy toto víte a chcete s tím něco udělat, takže rozhodně není bitva prohraná. Zkuste mi napsat, kolik je Vám let a odkud jste, a já bych Vám mohla zkusit doporučit někoho z odborníků, za kým byste mohl zajít a poradit se. Takto přes internet je těžké poskytnout nějaký konkrétní návod, jak dál, zvláště když o Vás nemám moc informací. Zatím držím palce a ozvěte se.