zdravotní potíže
mám dotaz, ve skleněné trubičce se dá kouřit jen marihuana nebo i jiné drogy, je možné po delším kouření marihuany mít potíže typu:dávivý kašel, zvracení, průjem?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Ve skleněné trubičce se dá kouřit samozřejmě i leccos jiného než jen konopné drogy. Nicméně kouření jako způsob aplikace je typický právě pro marihuanu a hašiš (konopné drogy), pak také crack (kokainová droga, v České republice se ale vyskytuje výjimečně), méně často se kouří heroin a spíše výjimečně pervitin. Ty potíže, které popisujete, se mi nezdají jako zdravotní důsledky kouření marihuany. Spíše se bude jednat buď o zdravotní potíže související s nějakým onemocněním bez souvislosti s drogami nebo o důsledky užívání jiné drogy než marihuany. Jediné, co mě k tomu napadá v souvislosti s užíváním nějaké drogy, je, že by mohlo jít o abstinenční příznaky po vysazení opiátů. Ale zda to tak skutečně je nebo není, to si opravdu netroufám po internetu soudit. Kdybyste měl/a další dotazy, napište. Když nám řekněte více podrobností k té situaci, na níž se ptáte, tak bychom Vám mohli lépe poradit.