marihuana
mario
dobry den chcy se zeptat kourim travu uz tak 3roky kazdy den a nekdy mam takovej pocit,ze se me mota hlava a mam halucinace poradte my co mam delat muzu byt na mani zavyslej ?Martin

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, co popisujete, bych považovala za docela závažné. Pakliže máte halucinace i tehdy, když jste si předtím nedal jointa, tak bych Vám docela doporučila marihuanu aspoň na čas vysadit. Může se jednat o přechodné potíže, které se upraví po nějaké době abstinence. Ale taky se to upravit nemusí a dalším kouřením trávy se to bude jen zhoršovat. Těžko takto po internetu říct, zda se jedná o závislost na marihuaně - pravda, každodenní kouření trávy po dobu tří let je docela intezivní užívání a mohlo být jít o rozvíjející se závislost. Nicméně závislost se projevuje spíše jinými příznaky než motáním hlavy a halucinacemi a také je závislost na konopných drogách poměrně vzácná záležitost. Zkuste vydržet třeba dva týdny bez hulení. Podle toho, jak Vám to půjde a taky jestli se ty příznaky, které popisujete, budou zlepšovat nebo zhoršovat, uvidíte, jak na tom jste. Když byste se necítil dobře, ty nepříjemné symptomy přetrvávaly nebo to přestávání nějak nešlo, tak napište, a zkusíme něco vymyslet.