krevní testy na drogy
vrbavrbovic
Dobrý den, jsem otec 14 letého syna který prý jen zkusil kouřit jointa. Po tomto zjištění cca. před 4 měsíci jsem včera při orientačním močovém testu zjistil že nejen kouří marihuanu ale indikoval mi tento test slabě pervitin a silně kokain. Chtěl bych mit v tomto případě jistotu a dát provést krevní testy. Prosím Vás o kontakt na příslušnou laboratoř. Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, omlouvám se za opožděnou odpověď, ale dotazů se nám teď nakupilo nějak příliš a s kolegy to nestíháme tak, jak bychom si představovali. Jinak - výsledky orientačních testů vám potvrdí toxikologická laboratoř. V Praze má adresu Na bojišti 3, Praha 2. Telefon 224 961 111, 224 964 635, telefon na Toxikologické informační středisko 224 919 293. Pokud by pro vás Praha nebyla dostupná, určitě vám na těchto číslech poradí podobnou laboratoř ve vašem regionu. (Jen bych upozornila, že tyto testy nejsou levná záležitost). Chápu, že nejste v úplně lehké situaci, synovi je 14 a zjistil jste, že nejen že experimentuje s marihuanou, ale nejspíš i s mnohem rizikovějším pervitinem a kokainem. Myslím, že by pro vás mohlo být přínosné, abyste se zašel někam poradit a probrat, jak s problémem dále zacházet. Pokud byste měl zájem a napíšete region, zkusíme vám doporučit kontakt na odborníky, kteří se poradenstvím pro rodiče v takovýchto situacích zabývají. Přeji hodně štěstí.