alkohol
alena
Dobrý den, mám velký problém, před lety jsem se léčila s těžkou panickou poruchou, která se mi postupně zlepšovala. Před třemi týdny jsem přestala pít alkohol, protože jsem si uvědomila, že jsem na něm závislá. Jenže je velký problém, začali se mi ve velké míře zhoršovat mé psychické potíže, připadá mi, že se to vrátilo úplně zpět, vybavuje se mi minulost, pocity, na které jsem zapoměla, jsem z toho zoufalá...Na druhou stranu cítím spoustu pozitivního, že nepiji, ale tato situace mne velmi ničí, mám z toho strach.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že je dobře, že jste se rozhodla nepít, protože dříve nebo později by se problémy objevily i s alkoholem, jen byste měla problémy dva. Alkohol působí uvolňujícím dojmem a problémy se s ním často rozplynou. Proto se Vaše panické stavy neobjevovaly. Bylo by nyní dobré vrátit se na čas k terapii, kterou jste podstoupila před lety a znovu se pokusit bez alkoholu potíže vyřešit. Pak Vám zůstane i dobrý pocit z toho že jste se dokázala pití zbavit.