pervitin
luca
zdravím,od soboty jsem kouřila perník,a zitra si mam vzít 1tabletu meridije,je to lek na hubnutí,mam ale strach že to bude mit nějake vedlejší učinky po mém kouřovém víkendu.nemáte,nějaké informace děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím, zda máte přípravek Meridia předepsaný lékařem z důvodu léčby obezity. Meridia se nemá podávat spolu s mnoha trůznými typy léků a látek, mimo jiné také s těmi, které zvyšují krevní tlak a tepovou frekvenci, což pervitin bezesporu je (stejně tak se nesmí používat léky s obsahem efedrinu a pseudoefedrinu, které mají také stimulační účinek a které slouží jako prekurzor pro výrobu pervitinu). Také jsou závažné kontraindikace v případě jiných léků užívaných na psychické potíže (antidepresiva, antiepileptika) nebo proti bolesti (opiáty). Nevím, zda skutečně máte tak závažné problémy s váhou, abyste užívala přípravek Meridia. Pokud ne, tak bych Vám velice doporučovala neužívat takové léky bez lékařského předpisu. Pokud máte problémy s nadváhou, užíváte Meridii a do toho pervitin, tak velice ohrožujete své zdraví. Pokud jste pervitin brala vzhledem k jeho účinkům napomáhajícím hubnutí, pak Vás mohu ujistit, že to, co člověk zhubne na pervitinu, velice rychle zase nabere a krom toho se vystavuje dalším závažným problémům jako je vznik závislosti, rozvoj duševního onemocnění a zdravotní poškození. Takže bych s tím fakt nehazardovala.