Dotaz:
Lily
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak probíhá postup u lékaře, za kterým bych přišla s tím, že mám abscesy, co potřebují asi vyříznout. Mám je docela dlouho a vůbec nepovolují, nezabírá ani stahování obinadlem, ani ibuhepa nebo heparoid. Obecné info mám, od lidí, co už to absolvovali, ale stejně pořád nevím jestli tam, neb je mi jasný, jak se na mě budou dívat až jim ukážu ruce, jak to bude časově kvůli práci a jestli se na mojí praktickou doktorku vztahuje zachování zachování lékařského tajemství, protože k ní chodí celá rodina. Děkuju

Odpověděl: Jakub Minařík
No, i když lékař by měl tajemství zachovávat a obyčejně to tak skutečně je, tak možná situace, kdy léčí celou vaši rodinu, by jej mohla přivést do nepříjemné situace a vážil by jistě více možností. Osobně bych doporučil navštívit chirurgii, kam by vás stejně nejspíš nakonec poslal. Nebude to asi příjemné, ale myslím, že by vám chirurgové mohli pomoci. Také nemají ve zvyku se moc vyptávat, oni spíše operují, takže by to pro vás mohlo být snesitelnější. A asi bych doporučoval jim nevykládat, že se vám to tam udělalo a nevíte jak. Asi jim řekněte pravdu. Nu a kdybyste se rozhodla, že chcete s braním něco udělat, tak napište. Pokusíme se vám v tomto ohledu pomoci.