zavislost od pervitinu
anonym
no precetla jsem si to a nedocetla sem se o abstinencnich priznacich...chtela by sem vedet o nich neco vice, napr. jak se projevuje taky abstak na pervitin

Odpověděl:
Dobrý den, na pervitinu nevzniká fyzická závislost, nýbrž "pouze" psychická. Proto nelze hovořit o "absťáku" v klasickém slova smyslu. Stavy, které nastupují po vysazení pervitinu jsou reakcí na předchozí vyčerpání, kdy v intoxikaci je organismus maximálně "vybuzený" a jede na doraz. Po vysazení se dostavuje nadměrná spavost, zvýšená potřeba jídla, psychicky pak stavy silné rozladěnosti, skleslosti a deprese. Tyto příznaky odezní v poměrně krátké době (řádově dny). Nicméně to neznamená, že by abstinence při závislosti na pervitinu byla nějak snadná, neboť právě ona psychická závislost je velmi výrazná a její zvládnutí trvá i řadu měsíců. Proto je optimální pro toto období vyhledat nějakou odbornou pomoc a podporu.