Doléčení
Veverka
Dobrý den, jsem z Prahy a chtěla bych se zeptat, kde bych mohla chodit na nějaké doléčení - př. skupinová sezení s již vyléčenými drog.závislými či nějaké terapie. Jsem skoro 3 roky bez drog, brala jsem všechno, ale perník každej den cca 4-5let... Cejtim, že ještě pořád nejsem psychicky v pořádku, mám slabší období, kdy pořád vzpomínám na tu dobu a zřejmě pořád i psych.absťáky... Předem děkuji za odpoveď.

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že je velice rozumné, že se chcete obrátit na nějakou odbornou pomoc v případě, že se psychicky necítíte úplně dobře. Ke třem letům abstinence vám samozřejmě gratuluju, určitě to nebylo jednoduché a byla by škoda si to pokazit. Nepochybně se vám ty "slabší období" budou zvládat snáze s nějakou odbornou podporou. Posílám vám kontakty na tři doléčovací centra v Praze, zavolejte tam a domluvte se na konzultaci. Hodně štěstí a ať se daří. Následná péče a doléčování SANANIM, o.s. Ovčí hájek 2549/64, Praha 5, 158 00 telefon: 251 614 070 Doléčovací centrum, o.p.s. Magdaléna - DC Magdaléna Podolí Pod Vyšehradem 1, Praha 4, 140 00 telefon: 241 409 838 Centrum následné péče Drop in Holečkova 31, Praha 5, 150 00 telefon: 257 326 080