bolesti
anton
Dobrý den,je mi 51let marihuanu kouřím asi 7let 2-3xtýdně(přes víkend) v poslední době(2měsíce)mám po požití bolesti varlat a nadvarlat,které se při sezení stupňují.Je to pocit tlaku nebo těsného prádla, jakoby "zalézaly"do břicha.Po odeznění účinku tyto potíže mizí.Může marihuana indikovat nějaké onemocnění v počátečním stádiu?K lékaři nejsem odhodlán jít,nevím, jak to říct,když je ten problém spojený s marihuanou.Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Konopí takové obtíže obyčejně nedělá. Ale myslím, že by bylo moudré se obrátit na urologa. Přes internet bohužel nedokážu diagnostikovat, zda se jedná o projev, který je vázaný na psychický stav při intoxikaci nebo souvisí s nějakými zdravotními potížemi. Myslím, že je možné odborníkovi říct i tu informaci, že se to zhoršuje po užití konopí. Jestli to řeknete takto nebo řeknete jen, že se Vám taková situace občas stává a neuvedete to do souvislosti s konopím, je na Vás. Ale možná by měl přec jen lékař mít všechny informace. Přeji hodně štěstí.