alkohol
matka
mám 17 letou dceru ,patrně kouří a domnívám se, že ve všední dny po škole chodí s kamarády do hospody a není to jen pivo.Ráda bych se někde poradila a zjistila jestli již nejde o pijáctví.Prosím o kontakty Praha 8,9 Praha východ-Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, důležité asi je, jestli Vám její chování vadí a máte pocit, že ji ohrožuje. Jestli to nazveme pijáctvím nebo ne, možná až tak podstatné není. Určitě ale není normou, když 17ti letá dcera chodí denně do hospody. V první řadě by bylo dobré stanovit společně pravidla fungování doma. K tomu může opravdu dobře pomoci nějaký odborník. Můžete navštívit např. AT ambulanci (alkohol-toxi), U Pazderek 1417, Praha 8, 180 00, telefon: 233 557 631, nebo AT ambulanci, Kytlická 758, Praha 9, 190 00, telefon: 286 581 684, pokud by Vám žádný z těchto kontaktů nevyhovoval, napište, pošlu Vám další, pravděpodobně už ale jinde v Praze (dobré je např. Prev-centrum na Praze 6)