....
bonibene
mám dotaz,asi před dvěma měsíci sem kouřil trávu skoro každej den, po té sem přestal kouřit kazdej den a ted si dam tak jednou za 2 az 3 tydny. Zajimalo by me jak dlouho se mi thc uchova v krvi?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. THC se dá detekovat v organismu poměrně dlouho, zvláště pokud nešlo jen o jednorázové užití. Nevím, po jakou dobu jste kouřil trávu denně, ale obyčejně platí, že čím déle a intenzivněji, tím déle se dá THC zjistit. Testy se obvykle dělají ze vzorku moči, nikoli krve. Z moči se dá detekovat 1 - 30 dní po posledním užití, byť jste zvolnil tempo, tak se obávám, že po předchozím denním užíváním se budete spíše blížit té horní hranici. Z krve se dá THC detekovat cca do 14 dní po intenzivním užívání. No, je chvályhodné, že místo užívání každý den kouříte trávu 2x až 3x za týden, je ovšem nutno mít na paměti, že kouření marihuany má i jiná rizika než to, že by to na to případně mohl někdy někdo z testů přijít... :)