Pervitin a strach
lucinka
Chtěla bych se zeptat. V pátek jsem měla poprvé pervitin. Celý víkend jsme pokračovali. Kamarád to bere tři roky, měla jsem stejnou dávku jako on. V neděli jsem začala mít halucinace. Dost silný. Poté už jsem si nevzala a nechci, ale bojím se že se mi to třeba vrátí ta halucinace. Je to už tři dny co jsem to neměla, ale je mi pořád dost špatně.Co se to se mnou děje ??hlavně se bojím, že až to budu mít před sebou, vezmu sito....

Odpověděl: Jakub Minařík
No, ony by se ty stavy měly postupně upravit. On je to pro organismus docela "nářez" tak chvilku trvá, než se to dá do kopy. Nu, kdyby ne, tak napište, doporučím vám nějakého psychiatra. Další se týká injekční aplikace - pokud k ní došlo bylo by rozumné se nechat vyšetřit na HIV a infekční žloutenky. HIV po 2-3 měsících, VHB a VHC po 3 a 6 měsících. Totéž, pokud jste se s kamarádem, co bere déle, stýkala intimně. Ohledně chutí - to se objevují. Asi si sama za sebe musíte ujasnit zda se chcete pustit do braní drog a nebo ne. Bývá to složitá volba, ale je vaše a je to jen na vás. Možná praktická rada - "tu a tam si dám" bývá obvyklá cesta do záhuby. Takže buď se rozhodněte brát a nebo nebrat.