Amazonka
Dobrý den, chtěla jsem Vás poprosit, jestli byste mi mohla dát kontakt na nějakého lékaře, který by mému příteli pomohl dát se dohromady. Můj p¨řítel bydlí v Hulicích, což je v okresu Benešov. Je to nedaleko Zruče nad Sázavou. Můj minulý dotaz má číslo 245205. Předem Vám moc děkuji, nevím, co bych si bez Vás počala. Přeju Vám krásný den.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás a omlouvám se za pozdní odpověď. Bohužel se mi nepodařilo najít kontakty přímo ve Zruči nad Sázavou, pouze v Benešově. Tam je možné se obrátit buď na kontaktní centrum, které poskytuje i ambulantní služby pro lidi, kteří mají nebo měli problémy s drogami. Na stejné adrese sídlí i psychiatr, který s kontaktním centrem spolupracuje, takže je možné se obrátit i na něj. Přeji hodně štěstí a držím Vašemu příteli palce. Benešov, Kontaktní centrum Máchova 400, Benešov, 256 01 telefon: 317 728 880, 317 728 855, 603 45 87 07 Hana Slámová http://www.benesov-city.cz Benešov, Ordinace pro návykové choroby psychoterapie včetně skupinové, farmakoterapie, substituce Máchova 400, Benešov, 256 01 telefon: 317 756 409