lesbický sex
Bambus
Dobrý den, omlouvám se, tenhle dotaz zrovna nepatří do vaší kategorie, ale nevím kde jinde se zeptat. Zajimalo by mě riziko nákazy AIDS a jiných pohlavně přenosných chorob při lesbickém sexu a jejich pozdější přenos na mužskýho partnera. Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, riziko přenosu onemocnění jako je opar nebo kapavka je i u orálního sexu velké. Podobně je na tom HIV i žloutenka typu B nebo C. Když se hovoří o pohlavně přenosných nemocech při homosexuálním pohlavním styku, týká se to zpravidla análního pohlavního styku nebo orálního styku mezi gayy. Pohlavní styk mezi lesbičkami není tak častým tématem. Nicméně pravděpodobně budou rizika podobná. Doporučila bych Vám obrátit se na linku: 800 333 365, v době od 10 do 17:00 ve všední dny odpovídá na dotazy ohledně přenosu žloutenky lékař; Národní linka prevence AIDS funguje od 13 do 18:00 ve všední dny na čísle 800 144 444. Tam se ptejte na další informace, co Vás zajímají - včetně rizika přenosu na mužského partnera, možnosti testování apod. Kdyby Vám uvedené kontatky nepomohly, klidně se ozvěte znovu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.