dodatek k přiznání 4
fetnicka
Dobrý den, ještě jsem chtěla vědět Váš názor,názor na mou situaci...už mě trochu znáte a tak Váš názor bude určitě správný,ikdyž chápu,že takhle přes net je to těžké...co by pro mě bylo nejlepší za léčbu? Předem děkuji a přeji hezký den...

Odpověděl: Jana Justinová
Po pravdě, to si opravdu takhle netroufnu říct. Ani ne tak proto, že by přes net nešlo udělat si přibližný názor na vhodnou formu léčby. Spíš mám pocit, že znám spíš Vaše myšlenky, dojmy, pocity, než že bych věděla praktické informace jako jak často, dlouho a jakým způsobem berete, co jste už všechno zkoušela, abyste přestala, jak to máte s rodinou, se školou, s případným partnerem, kamarády a tak. Občas jste něco o tom psala, ale je to spíš tak nějak rozházené po těch mnoha psaních, které jsme si tu vyměnily a já si upřímně ne všechno přesně vybavuji do podrobností. A taky bych k rozhodnutí potřebovala vědět Vaši představu a co vlastně o jednotlivých typech léčby víte. To všechno se nejlíp posoudí při přímém kontaktu. Já mám hlavně dobrý pocit, že se něco s Vámi děje, že jste se konečně odhodlala někam zajít a vůbec uvažovat o odborné pomoci. Pokud byste ale přeci jen trvala na mém názoru, zkuste mi prosím v kostce a stručně odpovědět na oblasti, o kterých píšu výš. Zatím se mějte a držím palce