Drogy? - přítelkyně
Booker
Přijde mi, že moje přítelkyně něco bere, nějakou drogu, myslim si, že pervitin, ale nevim to jistě, protože to neberu.. Zajímalo by mě jaké příznaky nebo jaké chování doprovází tuto drogu po užítí akdyž ta droga přestane účinkovat.. Důvod mých obav: když jsme s jejími přáteli je vše v pořádku až moc (?? asi pozře drogu ??), začne být strašně hodná, milá, vstřícná a chápavá..,, naopak ráno když vstanem, tak stačí cokoliv říct a většinou jí to rozhodí, naštve se a začne být protivná, začne si vymýšlet ruzný věci, třeba že jí bolí tohle nebo že je naštvaná kvuli tomuhle, většínou mi to dává sežrat, jako bych za to mohl já, atd... Od té doby co jí znám má téměř pořád rýmu, různé modřiny na těle (prý jí praskají žilky), lehce kruhy pod očima (prý únava) a hodně suchou plet na kukách. ??? Co si o ní myslíte??? Předem dekuji za odpověď...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, co se týče chování Vaší přítelkyně, není to úplně typický obraz působení pervitinu. Byla by pak spíš jakoby zrychlená, akční, "rozjetá". O účincích různých drog si můžete přečíst v oddílu poradny "o drogách".Ať už je to ale cokoli, je její chování zvláštní a pro Vás nepříjemné a o tom byste s ní měl asi mluvit. Měla by být schopná nějak Vám to vysvětlit, abyste případně mohli najít nějaké řešení. To co popisujete působí jako zvláštní směs všech možných věcí a opravdu si netroufám tipnout, co by to mohlo být. Takže cesta opravdu vede přes komunikaci s ní, což by vedla tak jako tak, i kdyby jste přesně věděl, co bere...