dcera
Monika
Prosím o radu,jak nejrychleji pstupovat,když naše dvacetiletá dcera závislá na drogách i alkoholu projevila ochotu jít se léčit.její závislost trvá asi čtyři roky a momentálně je v dost špatném stavu.Bydlíme v Domažlicích. Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel jsem nenašla žádný kontakt přímo v Domažlicích, kam byste se s dcerou mohli obrátit. Mohu Vám doporučit kontaktní centrum pro uživatele drog v Plzni, kde by poradili ohledně možností léčby a pomohli by léčbu zprostředkovat. Případně se můžete obrátit přímo na psychiatrickou kliniku v Plzni, kde probíhá detoxifikace i léčebný program. Nevím, zda budou mít okamžitě místo, ale můžete tam zkusit zavolat a zjistit, jak to vypadá. Jistě by Vám mohli i doporučit jiná léčebná zařízení a měli by mít informace, kde je volné místo, kam by dcera mohla nastoupit. Zatím přeji hodně štěstí a trpělivosti. Kontaktní centrum Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s. Havířská 11, Plzeň, 301 00 telefon: 377 421 374 Mgr. Karolína Vodičková http://www.kcentrum.cz Psychiatrická klinika Fakultní nemocnice Detoxifikace a léčba Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377 103 193, 377 103 133 MUDr. Stehlík Václav http://www.fnplzen.cz Psychiatrická klinika Fakultní nemocnice AT ambulance Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377 103 157