pomoc pro rodiče
radka
Mám dva syny a oba užívají drogy, jsou soudně trestaní a nikde nepracují. Ráda bych věděla zda se nachází někde v blízkosti Moravské Třebové poradna nebo nějaká pomoc pro rodiče drogově závislých dětí . Jsem spoluzávislá a potřebuji pomoc . Děkuji za odpověď .

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, obrátila jste se na naši poradnu s jasnou představou toho, co potřebujete. Uvědomujete si, že jste "spoluzávislá" a hledáte kontakt na někoho, kdo by Vám pomohl. Na konci odpovědi najdete 3 kontakty na zařízení ve Vašm okolí: Šumperk, Mohelnice, Olomouc. Nevím, která z organizací pro Vás bude dostupnější. Nejlepší by bylo dopředu tam zavolat, stručně popsat problém a pak se objednat. Držím Vám palce a přeju hodně sila trpělivosti. S pozdravem, Gabriela Koryntová Kontaktní centrum pro drogově závislé Krédo Šumperk, Nerudova 34 tel: 583550235 Protialkoholní a protitoxikomanická poradna Mohelnice, Nádražní 35 tel: 583464216 K-centrum Walhalla Sokolská 48, 77200 Olomouc Tel.: +420 58 52 200 34