pí Koryntová; nedůležité - nespěchá - nesouvisí
coo
Takhle: někdy je to třeba náročný, když čtou nějakou kazuistiku a vy se v ní vidíte a... možná vůbec nemá smysl v tom studiu pokračovat (mám ostatně ještě jednu profesi), člověk na to musí být v pořádku (ale co to je?) a oni mi rozbíjejí moje jistoty (třeba, že to nemá smysl a že já nikdy nemůžu být psycholog, protože nemám předpoklady) (to je nepříjemný, nejistota je nesnesitelná), ale oni TO neví (nebo i ví, ale neví to ostatní, protože TO vlastně nebyl ani tak "problém", jako spíš "řešení", a o některých věcech nejsem schopná mluvit) jinak: jsem v pořádku, jenom vedu nesmyslný život, ale možná ani jiný není :o)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím, ráda o Vás zase slyším, obzlášť když jste v pořádku. Tomu ostatnímu ve Vašem dotazu už ale tolik nerozumím. S čím vlastně podle Vás Vaše současné stavy souvisí? Zmiňovala jste se o studiu psychologie, psychiatrie, ale také o sebepoškozování, pití alkoholu, pseudohalucinacích. Jak to vlastně zvládáte? Co se za tu dobu, co píšete sem na poradnu změnilo? Nevím, jak mám rozumět tomu, že se přes poradnu jednou za čas ozvete, ale vlastně se na nic neptáte a jakoby nic nepotřebujete. Co pro Vás takový kontakt znamená? Přemýšlela jste o tom? Zatím se mějte. S pozdravem, Gabriela Koryntová.