otázka
xxx
je možný že si už nerozumim s lidma který hulej protože sem přestal hulit já nebo si oni nerozuměj se mnou? Když sem eště hulil rozuměl sem si s nima dobře a teď si s nima vůbec nerozumim, čim toje?děkuju za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Víte, pokud člověk přestane brát drogy (ať už se jedná o trávu nebo jiné drogy nebo i alkohol), tak je docela obvyklé, že si moc nerozumí s lidmi, kteří je nadále berou. Je to vzájemné - oni nerozumí Vám, protože nemusí rozumět tomu, proč jste s "hulením" přestal, jaký máte teď životní styl a Vy nerozumíte jim, pokud jsou pod vlivem konopí a nemusíte teď z odstupu rozuměnt tomu, proč se jejich život točí jenom kolem marihuany. Myslím, že se s tím asi nedá mnoho dělat. Nicméně si nemyslím, že by na tom bylo něco špatně - přestal jste, protože jste měl k tomu jistě nějaký důvod a parta lidí, kteří dál hulí, už pro Vás není tím, čím pro Vás byla předtím.... Pokud byste byl bývalý alkoholik, který přestal pít, také si asi nebudete z odstupu rozumět s lidmi, kteří každý den sedí v hospodě a večer co večer vypijí deset piv. Pokud je ejště něco, na co byste se chtěl k téhle situaci zeptat, napište.