salvej divotvorna- toxicke testy
redy
zdravim. mam takovy dotaz. kdyz tu salvej do sebe dostanu kourenim jde to pak poznat na toxickych testech ?? treba jako marihuana... diky za odpoved ;o)

Odpověděl:
Dobrý den, pokud vím, testy na salvinorin A, což je účinná látka šalvěje divotvorné, nejsou běžně dostupné. Nicméně detailní informace byste získal v Národní toxikologické laboratoři, Na Bojišti 11; tel. 224 919 293. To, že salvinorin A dosud není v ČR na seznamu omamných a psychotropních látek zařazených do příloh zákona o návykových látkách (zák. č. 167/1998 Sb), ještě neznamená, že užití nemá svá rizika. Šalvěj je halucinogen a stejně jako u jiných halucinogenů platí, že je dobré být opatrný. Zkuste se podívat např. na stránky www.biotox.cz.