defo
Zdravím asi před třemi týdny jsem psal a radu s nateklou rukou od perníku. Po použití heparoidu mi žíla ztvrdla a je ve stejném stavu je už asi dva týdny. změkne ještě někdy?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím vás. Bohužel jsem nenašla Váš předchozí dotaz. Nejsem si jistá, zda Vám jsem schopná na základě takto stručné informace přes internet nějak poradit. Možná bude nejlepší, když byste vyhledal zdravotní ošetření v kontaktním centru, kde by Vám mohli dát víc informací, pokud by viděli, co s rukou máte. Je pravděpodobné, že jste si opatřil absces a že Vám doporučí vyhledat lékařskou pomoc, ale takto přes internet to skutečně nemohu zdiagnostikovat. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit konkrétní zařízení, kam byste se mohl obrátit. Každopádně doporučuji vyhledat pomoc co nejdříve, abyste předešel dalším potenciálně velmi závažným komplikacím, které s tím mohou být spojené (rozšíření zánětu, otrava krve).