komunita
katka
Poradíte mi komunitu, kde je předpokládaná doba léčby kolem půl roku? na netu se těžce hledá, vím, že je u Prahy, teen chalenge nebo tak, je ještě jiná blíže ostravy? Nemusá být komunita, prostě léčba

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, vezmu to popořádku: Podívejte se na stránky www.terapeutickekomunity.org - najdete tam seznam komunit a základní informace, ale také odkazy na jejich webové stránky. Také se můžete podívat na www.drogy.net do sekce "kontakty" (sloupec vpravo), kde najdete i kontakty na léčebny. Takhle přes internet Vám těžko nějakou léčbu poradím. Vlastně ani nevím, jestli jste to Vy, kdo léčbu potřebuje. Jestli byste potřebovala radu, zkuste se obrátit na K-centrum ve Vašem okolí. Proberou s Vámi Vaši situaci, co byste potřebovala a co od léčby očekáváte, a pomohou Vám s výběrem i zařizováním potřebných věcí pro nástup. V Ostravě se nachází pobočka Teen Challenge. Zkuste se na ně obrátit: Teen Challenge, Ostrava - Přívoz, Uprkova 25, tel: 596134893. S pozdravem, Gabriela Koryntová.