hruza
vesna
Z drog mam odjakziva hroznou hruzu a az respekt.Desi mne opravdu moc,mam take takove sama problematicke obdobi a mam hruzu z toho ze by mne napadlo neco brat.potykam se s dlouhou rodinnou krizi,rodice tomu nerozumi,beru benzodiazepiny,kourim,mam strach,ze to vsechno nepreziju,jo uz jsem toho prezila dost ale mam strach i z navratu do normalni spolecnosti,trpim neustalym strachem z psychiatrie,z toho jak se ke mne lidi budou chovat.moje problemy trvaji jiz 7 rokem a mam pocit ze jsou neresitelne.Ted uz mam alespon pratele, i praci,tak je to lepsi,ale stejne nic moc.mam strach ze se z toho nedostanu,nevim co mam lidem odpovedet na otazku jak se mam mam desnou fobii z lidi.A mam problematickou matku,ktera mi casto vyhazuje z bytu ale ja nemam prostredky na bydleni sama.Mam strach snad ze vseho.Zkousela jsem lecitele,ted jsem prijela z lazni.Pripadam si trapna a nevim jak dlouho to jeste vydrzim.uz jsem se smirila s tim ze uz se z toho nedostanui a nikdo mi nechce pomoct,matka pije alokohol,citove mi vydira a ja mam skoro strach z kazdeho pohybu dopredu i kdyz vim ze musim jit dal.taky jsem se snazila vzdy pomahat lidem,pokusila se z toho svinstva tahat nekolik fetaku a sama skoncila zle,ztloustla jsem strasne moc,mam pocit ze se mi vsichni vysmivaj.rodina se otocila proti mne.podle doktoru mam tezkou schizofrenii.Mam strach jestli to neni pravda.Ale myslim ze ne.Ted jsem hodne zhubla a dal hubnu,krome nake dobe co jsem zkousela travu jsem nikdy drogy nezkusila.Chodim k psycholozce a jsem s ni docela spokojena.Ale ted mam chut zavolat do sveta ze si svuj zivot ridim sama a ze chci svou svobodu zpet a mit svuj zivot ale nevim jak na to.Mam rada umeni a alerie,sama pisu uvahu,patrim k citl.typum lidi.mam chut rict ze se z lidi neposeru.ta doktorka ma jednu nevyhodu.vzdycky kdyz rikam neco osobniho tak se zacne smat.nevim co vic napsat ale asi se z toho musim vyhrabat sama.v laznich jsem vse zvladla bravurne mela spousty pratel.ted beru jeste homeopatika a snazim se zit normalne ale narazim na dalsi problem,nemuzu najit praci.a to uz rok.a nekdo mi rikal ze to trva treba tri roky.byla jsem asi uz v 60 lokalech a furt nic.nechci to vzdat,ale co mam teda delat.jedine se k tomu dostat pres zname.mam jenom oriflame.u nich ted pracuju.dalsi problem je ze platim matce za bydleni a ty vysoke castky nemuzu nikde sehnat,ztezi vydelavam na to.pritele nemam ale rikam si ze mozna to by to vyresilo,ze bysme neco platili na pul.jsem vazne vycerpana,poredte.delam co muzu.jsem ochotna vzit i podradnou praci.I dodelat skolu vsechno.ale nevim jak mam vsechno zvladnmout.v

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, máte toho opravdu hodně, co Vás trápí. Myslím, že na to ale jdete dobře - chodíte k psycholožce, hledáte si práci, snažíte se postavit na vlastní nohy. Zkuste v tom vytrvat a uvidíte, že se výsledek dostaví. Promluvte si s Vaší psycholožkou o tom, co Vám nevyhovuje - že se směje když mluvíte o osobních věcech. Uvidíte, že se to dá snadno vyřešit, aby byl pro Vás kontakt s ní ještě příjemnější. Můžete také zkusit - pokud by na to matka přistoupila - sejít se ve třech i s matkou a promluvit si o Vašich sporech za přítomnosti psycholožky. Zkuste se zbavit benzodiazepinů, které jsou také návykové a nahradit je např. dobrými antidepresivy, která by Vám mohla pomoci o dost lépe. V tom Vám pomůže psychiatr, najít co by pro Vás bylo vhodné. Vaše psycholožka Vám jistě nějakého doporučí. Jinak Vám držím palce, abyste tohle těžké období zvládla.