Problem
Kamil
Dnes som sa dozvedel ze moj dobry kamarat je zavisli na drogach... a som sa snim otom bavil a chcel by prestat no nevie ako a ja by som mu v tom chcel pomoct mohli by ste mi nieako poradit...vopred vdaka

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Na základě takto stručného dotazu Vám bohužel nemohu moc konkrétně odpovědět. Potřebovala bych vědět, kolik je kamarádovi let, jaké drogy užívá, zda je užívá injekčně, jak dlouho je bere, zda má nějaké zdravotní či sociální problémy související s užíváním drog... Pokud mi napíšete více podrobností o jeho situaci a také mi napíšete, odkud je, tak bych Vám mohla doporučit kontakty na kolegy, kteří by mu s odvykáním od drog mohli pomoci (mám k dispozici i některé kontakty na Slovensku). Zatím přeji hodně štěstí.