Dien.n22
dobry den potreboval bych pomoct kamos by chtel podstoupit lecbu je zavisly na pervitinu 7 let,uz si ho strili ,chtel podstoupit lecbu ,ale nikde neni misto, je z okresu hodonin ,mohla byste na prosim NEJAK PORADIT CI POMOCT,predem DEKUJEM za pomoc

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že pokud Váš kamarád netrvá na nějaké konkrétní léčebně, určitě v Čechách narazí na léčbu, kde místo bude. V ČR je 17 psychiatrických léčeben a 15 terapeutických komunit, kontakty na ně najdete v mapě pomoci na stránkách www.drogy-info.cz nebo v databázi kontaktů na www.drogy.net. Váš kamarád se také může obrátit na Kontaktní centrum, Pančava 56, Hodonín, tel.: 518 343 842, kde mu mohou pomoci zařídit léčbu kdekoli, kde bude zrovna místo. Takže neztrácejte naději, všechny léčebny určitě obsazené nejsou.