problem s marihuanou
arepi
ahoj, jsem odvykly velmi silny byvaly kurak marihuany. zavislost jako takovou, hlavne tedy tu fyzickou, tedy ze jsem prestal kourit jsme prestal. jiz druhym rokem nic nekourim. mam ale jiny problem a to ze mam takovy pocit ze mi marihuana, i kdyz bych to predtim nikdy nepriznal, hodne narusila moji psychiku a koncentraci. doted mam problem koncentrovat se dlouho na jednu vec. mam takovy pocit ze i hodne veci zapominam, a tak. no jde vlastne o to, jestli existuje neco jako regeneracni kura, kterou muzu absolvovat. mam zamestnani, takze nemohu kdy se mi zlibi, ale prosim jestli neco takoveho jako regenerace z intenzivniho zkurovani existuje prosim dejte mi vedet. mockrat dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, že by se dělaly regenerační kůry pro bývalé kuřáky marihuany, o tom tedy nevím. Často se v takovém případě ordinuje piracetam, nebo jiné podpůrné léky, které se berou dlouhodobě a podporují funkci šedé kůry mozkové. Ne každému pomohou, ale většinou si je lidé po závislosti dost chválí. To ale mluvíme pouze o myšlení a koncentraci (částečně), co se psychiky týče, marihuana opravdu často takhle rozhodí, pokud ji kouříte dlouho a intenzivně. A nejlepším lékem je na to myslím dlouhodobá psychoterapie a trpělivost.