jsem zavisly?
luk
dobry den zodpovi mi nekdo pisi uz po druhe uzivam ritalin psychotropni latky 2 skupiny necitim stimulacni ucinky jako drive jsem akorat klidnejsi mam brat 40mg denne beru 80mg nekdy min 1 den jsem si ho nevzal citil jsem se vnitrne napjaty asi jsem prodelal abstak jestli se to da tak rict stahly se my oblicejove svaly bylo mi uzko klepaly se my ruce bylo mi jako kdybych prodelal na chvili horecku pote se mi ulevilo jedna se o abstak?predem dekuji za zodpovezeni

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Bohužel Vám takto přes internet nejsme schopni poradit. Pokud máte lék na předpis, nejrozumnější je to zkonzultovat s Vaším lékařem, který Vám ho předepisuje. Vzhledem k tomu, že Ritalin obsahuje účinnou látku na bázi amfetaminu, tak se pravděpodobně nebude jednat o typické abstinenční příznaky (ty se u stimulačních látek neobjevují, jsou typické například pro opiáty, alkohol a benzodiazepiny). Ovšem může to samozřejmě souviset s Vašimi předchozími potížemi, které neznám a na něž Vám lékař Ritalin předepsal. Jak jsem psala výše, bude nejlépe to zkonzultovat s tím, kdo Vám léky píše a zná Váš zdravotní stav. Případně můžete lékaře upozornit na to, že předepsané dávkování Vám nevyhovuje a domluvit se na nějakém dalším postupu.