Natali
muzu se zeptat, hledma jen odpovedi na otazky ne pouceni prosím,hulim uz od 9 let posledni dobou jsme s kamoskou na trave dost utratili a bere mi denne ja uz bez ni nevtsanu kdyz ji nemam jak ted 3 dni mam klepavku , brala jsem i ecko , a ted jsme skusila i previtin ale citim porad ze potrebuju si dat sluka, ale chci se toho zbavit jak

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Podle toho, co píšete, myslím, že je docela rozumné uvažovat nad tím, co se situací dál. Píšete, že kouříte trávu od 9 let, v současnosti denně a že si bez ní nedokážette představit ani vstát ráno z postele a máte i zkušenosti s jinými drogami. Sama asi v tuto chvíli tušíte, že to není úplně v pořádku a asi byste se toho ráda zbavila, proto sem píšete. Obávám se, že žádná zázračná rada, jak se toho zbavit, není. Myslím, že by nebylo od věci, kdybyste využila nějakou odbornou pomoc - získáte potřebnou podporu, informace a inspiraci, jak změnit svůj životní styl tak, aby nebyl spojený jen s marihuanou. Bohužel nevím, kolik je Vám let, odkud jste, ani jaká je Vaše současná situace v ostatních věcech ve vašem životě (rodina, škola...) - nemůžu Vám tedy v tuto chvíli poskytnout nějaký konkrétní kontakt na někoho z kolegů, kdo by Vám mohl pomoci. Napište mi o sobě více podrobností a zkusíme vymyslet nějaké řešení. Zatím přeji hodně štěstí a oceňuji Vaši odvahu, že jste se s problémem svěřila a snažíte se ho nějak řešit.