kontakt
Gabriel
Dobrý den. Můžete mi, prosím, poradit kontakt na protialkoholní ambulanci v ktaji Vysočina, nejlépe v okrese Třebíč? (Schůdné by pro mě bylo i Brno.) Děkuji. Gabriel

Odpověděl:
Dobrý den Gabrieli, v kraji Vysočina se můžete obrátit na tyto ambulance: AT ambulance Brněnská 54, Jihlava, 586 24 telefon: 567 552 111 AT ambulance Studentská 4, Žďár nad Sázavou, 591 01 telefon: 565 427 224 A v Brně sem: AT ambulance Jihlavská 20, Brno, 635 00 telefon: 532 232 078 Přímo v Třebíči bohužel žádný kontakt nemám, ale pokud si na výše uvedená čísla zavoláte, je možné, že budou mít aktuální situaci v regionu lépe zmapovanou a budou o někom takovém vědět. Případně se můžete domluvit na osobní konzultaci přímo u nich. Přeji vám hodně štěstí.