léčba pro matku s dítětem
Pepa
Dobrý den chtěl bych Vás poprosit o informace o možnostech léčby ze závislosti na pervitinu (v ČR) pro matku s dítětem (aby mohli zůstat spolu). Děkuji Pepa

Odpověděl: Bára Orlíková
V České republice existuje pouze jedno zařízení, které přijímá maminky i s dítětem do léčby, a to je terapeutická komunita Karlov v jižních Čechách. Více informací najdete na http://www.sananim.cz/fcilities.php?id=6 Je potřeba nejprve podat žádost o nástup do léčby, která se podává prostřednictvím Denního stacionáře SANANIM, kde také pomůžou vyřídit všechny formality před nástupem do léčby. Denní stacionář má speciální program pro závislé matky a těhotné ženy, vč. pomoci při řešení sociálně-právní problematiky dětí těchto žen. Tedy je také možné, kromě vyřízení žádosti do TK Karlov, absolovovat ve stacionáři ambulantní léčbu. Denní stacionář 170 00 Praha 7, Janovského 26 Tel.: +420 220 803 130,+420 220 800 041,Mobil: 605 212 175 Fax.: +420 266 710 489 E-mail: stacionar@sananim.cz Podrobnější informace najdete na http://www.sananim.cz/fcilities.php?id=9