od ceho je tahle poradna??
valecc
dobry den,jen bych se chtel ve strucnosti zeptat,k cemu je vlastne tahle poradna??? temer kazda vase odpoved je... nejlepsi by bylo,kdybyste se obratil[a] na odbornika,jen mi napiste adresu a ja vam dam kontakt ve vasem meste..,, todle je asi 95% prispevku.. tak bych se chtel zeptat,kdopak jste vy?? kduz se mam obratit na odbornika ve svem meste?? .. cist pribehy zhroucenych lidi a prez ,,ctrl+v ,, davat odpoved.. na tohle snad nepotrebujete zadnou skou.., Myslim ze kdyby jste poradnu zrusili a nechali jen vetu.. viz,,3 radek,, usetrili by jste sobe i lidem cas.. .................. s pozdravem valecc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že zrovna Vám jsem odpověděla poměrně jasně, co by bylo dobré udělat. Jestli si ale myslíte, že z 10ti řádek vyčteme všechny podrobnosti a napíšeme Vám přesně, co máte v které situaci dělat, tak Vás asi zklamu. Neradi bychom si hráli na to, že máme univerzální recept na všechny problémy. Někomu pomoct vyžaduje individuální přístup a zvážení všech okolností a mít na něco školu neznamená mít na všechno jasnou odpověď ale právě spíš vidět věci v širším kontextu a z různých možných úhlů. Můžeme to samozřejmě zkusit i na poradně, pokud myslíte, že nevadí, že vyjasňováním si všech podrobností možná strávíme oba dva spoustu času, za který by se třeba už i mohlo něco udát, kdybyste zvolil formu přímého rozhovoru. Chápu ale, že naše poradna nemusí zdaleka každému vyhovovat, takže respektuji i Váš názor, že je k ničemu. Naštěstí se tu objevují i jiné reakce, které svědčí o opaku.