jak vyčistit heroin s těla
PPP
chtěl jsemse zeptat vždycky když si dám heroin tak jsem psychycky třeba i 2 msíce nadně jednou mě napdlo si dát za týden od heroinové ´dávky pervitin a psychycké potíže vymyzeli. už dva roky beru pervitin ale ted jsem asi 4 krát skusil heroin a chtěl jsem se zeptat zda je možné aby mě po pervitinu bylo líp...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, nejsem si jistá, jestli Vašemu dotazu dobře rozumím. Myslím, že je možné, aby Vám po heroinu nebylo dobře - nesetkala jsem se s tím, že by ty potíže trvaly dva měsíce a především jsou spíše fyzického než psychického charakteru a obvykle ustoupí s odezněním intoxikace. Jen mě napadá, že ty psychické potíže budou spíš souviset s tím pervitinem - tam to bývá dost obvyklé. Pokud berete dva roky pervitin, tak je to dost pravděpodobné. Čtyřem užitím heroinu bych to nepřipisovala a spíše bych se zaměřila na to, jak to máte s tím pervitinem. Jistě chápu, že Vám po něm jednorázově může být líp. Ale taky není neobvyklé, že psychické potíže při užívání pervitinu, i občasném, poměrně dlouho přetrvávají. Kdybyste chtěl v rozhovoru pokračovat, napište.