Jája
Dobrý den,vůbec se v problematice drog nevyznám,ale mám příbuzného,který podle všeho v něčem lítá,prý má dokonce vpichy.. Všichni jsme z toho špatní,protože má rodinu.Prosím,můžete mi napsat kontakt na nějaké centrum kde mu pomohou?Určitě jde o alkohol ve spojení s nějakou drogou nejspíš pervitinem nebo dokonce heroinem.Marihuanu ani nezmiňuji. Vím,že musí chtít sám,ale chci mu nabídnout alespoň pomocnou ruku,možnost volby.děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, sice píšete, že o drogách toho moc nevíte. Nicméně na to nejdůležitější jste přišla sama - aby člověk s drogami přestal, musí sám chtít. Takže jestli chcete příbuznému nabídnout kontakt přímo v Tachově, pak zkuste tuhle adresu: Kotec Tachov - kontaktní centrum a terénní programy [Západní Čechy] Tachov, K. H. Borovského 1177 tel: 608 656 537 www.kotec.cz Takže zkuste tam zavolat a kdyby kontakt nefungoval, napište a zkusím Vám najít něco jiného. A nebo se podívejte sama na www.drogy.net do sekce "kontakty" v pravém sloupku. Příbuznému držím palce a Vy zkuste vydržet a zachovat chladnou hlavu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.