Je to vážný......ochrnutí?
Petra
Pred par dny sem si nejspis dala vedle,byl to pernik a od te doby me ta ruka brni a misty vni nemam takovej cit. Picham si kratce- mesic ale ted mam strach jestli to neni vazny.... Dozvedela sem se ze sem si pry mohla natrhnout zilu ale ze se to spravi....mam tomu verit?pokud to je spatny,tak mi prosim poradte cokoli jinyho jen ne k doktorovi.. Dost me to trapi....snad brzy odpovite... diky moc

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel těžko můžeme něco diagnostikovat a radit, jak konkrétně problém léčit, takto po internetu. Pokud mi napíšete odkud jste a kolik Vám je, mohla bych Vám poradit, kam se obrátit - základní ošetření a informace Vám poskytnou i v kontaktních centrech pro uživatele drog ("káčko"). Případně bych Vám mohla doporučit lékaře, kteří se věnují lidem, kteří užívají drogy a není problém v tom, je navštívit. Ono to, co popsujete, může být skutečně potenciálně závažný problém, který bude možná vyžadovat lékařskou péči, protože jinak byste se mohla dostat do vážného ohrožení zdraví. Zvažte to a kdyžtak napište - najdu Vám kontakt na "káčko" ve Vašem regionu, případně i na někoho z osvícenějších a vstřícnějších lékařů. Hlavně nepanikařte, je dobře že jste napsala sem, zkusíme to nějak vyřešit. Pokud to půjde, zkuste si neaplikovat injekčně... jakýkoli jiný způsob je bezpečnější.