Pro Janu Justinovou
Lucien
K 442206. Mnohokrat dekuji za odpoved, uz jsem ji ani necekala. Bydlim v Decine a opravdu nevim, kde je tu nejaka lokalitka, kde bych si mohla na zloutenkovy a hiv test zajit, takze za radu nebo odkaz budu vdecna. Je mi v podstate jedno jestli jsou nebo nejsou anonymni.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, zkuste K-centrum v Děčíně na adrese Dlouhá jízda 1257, Děčín, 405 02, telefon: 412 531 415; 603 828 225. Tam by snad měli dělat testy. Případně je určitě dělají na krajské hygienické stanici (kontakt najdete na internetu nebo ve Zlatých stránkách). Co se týče psychologické pomoci, určitě je to dobrý nápad. Bohužel Děčín je od Prahy dost daleko, abych si troufla říct, jestli ten nebo onen psycholog je dobrý. Opět se pozeptejte v Káčku, dost často dělají poradenství i přímo tam. Držím palce, ať se Vaše situace nějak obrátí k lepšímu