míra
Dobrý den, děkuji za odpověď. Je to opravdu těžké, pořád si říkám jestli jsem neudělal někde ve výchově chybu nebo jestli jsem něco nepřehlédla a tak. Nejhorší je, že dokud jsem za něj všechno platila, tak se tu občas stavil najíst se a tak, ale teď jsem ho donutila se po roce přehlásit na adresu, kde teď bydlí a přestala jsem platit pokuty, telefony a dávat mu peníze na obživu. Řekla jsem mu, že musí začít pracovat. Začít se dá úplmě jedno čím a pak se vypracovat, jenže práce mu nevoní. Jenomže já už jsem dělala 13 hod denně abych to utáhla, tak jsem řekla konec. Jenže teď se bojím, že bude opravdu hůř. A že se mu něco stane, když jezdí autem a bere kdoví co. Jsme z Liberce, pokud mi poradíte, kam se obrátit budu velice ráda. Víte mám 4 děti, ostatní 3 jsou úplmě v pohodě, chodí do práce a mají rodiny a prostě žádný problém. Nemůžu se stím smířit. Moc děkuji za pomoc. Hezký den

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, tím co píšete jen potvrzujete, že opravdu nepomáhá platit za něj dluhy a být "hodná". Asi teď bude chvíli hůř ale snad si konečně uvědomí, že brát drogy není jen zábava. Tím, že se o něj budete starat, stejně nezabráníte problémům. Jen se budou hromadit ještě i na Vaší straně. Pokud se rozhodnete pro poradu s odborníkem přímo - což bych doporučovala - v Liberci máte několik možností: Poradenské centrum Advaita, Rumunská 14/6, Liberec, 460 01, telefon: 482 750 607 Ambulantní program Mgr. Igor Pavelčák, Gagarinova 877, Liberec 6, 460 06 a další, které naleznete v mapě pomoci na www.drogy-info.cz