Mariska
Atena
Dobry den, chtela bych se zeptat, jestli bych memu priteli mohla nejak pomoci odnaucit se kourit marihuanu. I se pokousi se ji zbavit, ale ma slabou vuli. Vim, ze to zalezi jenom na nem, ale tato jeho nerest mi vadi. Nejhorsi na tom je, ze temer vsichni jeho kamaradi provozuji tuto aktivitu a kdykoliv se dostaneme do jejich spolecnosti, vzdy si s radosti a zcela samozrejme zahuli a musim se divat na jejich deliricke stavy. Kouri ji uz nekolik let, nevim presne, asi tak 2 az 3 krat do mesice, mozna vic, nechlubi se mi tim. Vzdy ho za to pokaram. Jeho maminka, kdyz to zjistila, byla velmi nestastna a s celou rodinou ho chteli poslat na leceni. Prestal a tajne zacal a pred pribuznymi to taji. Moc dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud přítel opravdu chce přestat a nedaří se mu to samotnému, doporučovala bych obrátit se na odbornou pomoc. Mohl by tak zjistit, co mu vlastně marihuana přináší takového, čeho se nedokáže vzdát, někdo by s ním pracoval na tom, jak se vyhnout dalšímu užití (bude to bohužel obnášet i to, že se nějak bude muset vypořádat se svými přáteli, ať už je na čas opustit nebo si před nimi alespoň ustát abstinenci). Pokud byste potřebovali kontakt, dejte vědět, kde by to mělo být.