545202
kote
Kamaradka je z Lyse nad Labem,dekuji za radu,k setkani jeste nedoslo,pry ji prehodili smenu,navic se vse jeste zkomplikovalo,jeji 22tileta dcera,ktera v tom lita taktez,skoncila na JIPu po poziti fridexu a protoze ji maminka samozrejme nejvic rozumi,tak se nastehovala k ni.Myslim,ze neni vubec dobre,ze jsou ty dve spolu,ale asi s tim tezko neco udelam....otec se uplne zhroutil.V kontaktu jsem s jeho druhou dcerou,ktera nebere,vzkazovala jsem mu,aby se obratil na pomoc do nejakyho centra,ze existuje i pomoc pro pribuzne tech co berou.Urcite by mu pomohlo,kdyby vedel,ze v tom neni uplne sam......Predem diky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, koukám, že se situace kolem Vaší kamarádky stává poněkud složitější. Teď by bylo asi dobré, abyste se zúčastněnými komunikovala narovinu a otevřeně a nedala se zatáhnout do tajemství. Kontakt pro Vás, pro otce kamarádky, pro ni samotnou, nebo i její dceru v okolí - www.os-semiramis.cz. Je to centrum, které má pobočku v Nymburce a druhou v Mladé Boleslavi. Na internetu najdete telefony. Jestli byste tam chtěla zajít Vy, nebo otec kamarádky, nebo kdokoli jiný - doporučuji zavolat a objednat se. A pro Vás jenom malé doporučení - zkuste zachovat chladnou hlavu a klid. Bojovat s drogami musí každý "na vlastní triko", někomu se to daří, někomu ne; že to není snadné pro blízké je pochopitelné. Hodně trpělivosti. S pozdravem, Gabriela Koryntová.