Co se děje když...?
Lucietta
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat co se vlastně s tělem děje když si člověk dá pervitin né zrovna čistej.Prostě pořádně neví co si o tom má sám myslet,ale stejně si to dá(jehlou)?Jestli je to hodně nebezpečný a tak něco o tom.... Jo a ještě bych se chtěla zeptat kde by mi mohli zdarma a nejlépe anonymně odebrat krev na testy kde by zjistili jestli nemám žloutenku,aids atd.?Chtěla bych se ujistit,že nic takovýho nemám.Jsem z Prahy. Děkuji za odpověď a přeji Vám krásný den. Lucka

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, abych řekla pravdu, tak první Vaši otázu jsem moc nepochopila. Brát pervitin je určitě nebezpečné (víc o tom najdete např. na stránkách této poradny v sekci o drogách), jehlou samozřejmě ještě o dost víc. Co jste si o tom myslela předem, nemá myslím na nebezpečnost žádný vliv...Co se týče testů, v pražském Káčku v Holešovicích (Osadní 2, Praha 7, tel. 283 872 186) Vás anonymně otestují na HIV a myslím, že testují i na žloutenky, minimálně Vám dají kontakty na další místa.