Mám vážný problém se synem
anonym z Pardubic
Nyní je mu 19 let. V 16-ti letech (po pravidelném kouření marihuany) se uzavřel do sebe, přestal chodit do školy, dbát na osobní hygienu, začal se sám toulat a opouštět domov, opustily ho všechny zájmy a koníčky, k doktorovi odmítá jít, odmítá jakoukoliv spolupráci. Prosím, poraďte mi, co mám dělat, jsem z toho už zoufalý, děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, situace, ve které jste, není jednoduchá. Syn, který má za sebou zkušenost s drogami, se potuluje po republice, odmítá zajít k lékaři. Vy se obáváte o jeho psychické zdraví a domníváte se, že trpí schizofrenií. Navíc porušuje zákon a Vy máte strach, že spáchá něco vážnějšího. Není možné, abych Vám dala jednoduchou radu a tak bych Vám spíše doporučila obrátit se na: SKP - Centrum [Východní Čechy] Pardubice, Bělehradská 513 tel: 466 611 766 www.skp-centrum.cz Vzhledem k tomu, že jde o velkou organizaci, věřím, že Vám dokáží poradit, jak situaci řešit. Držím Vám palce a budu ráda, když dáte vědět, jak se situace vyvíjí. S pozdravem, Gabriela Koryntová.